Het Customer Service nummer wordt gebruikt om te achterhalen of iemand anders behoeften om het systeem te gebruiken of niet.

De HRIS is heel eenvoudig, maar het kan veel tijd besparen voor de HR-afdeling. Bijvoorbeeld, als iemand niet willen dat hun verslag worden bijgehouden op papier, ze gewoon zeggen dat ze het niet willen, en ze zijn klaar mee.

Zodra dit gebeurt, zal de HRIS zorgen voor het. Geen opname ooit zal online worden opgeslagen, tenzij ze in dit handmatig op een andere plaats, zoals de HRIS. De enige mensen die zijn toegestaan ​​om de gegevens in te voeren zijn de HR manager en de HRIS beheerder.

U kunt eenvoudig e-mailadres van de beheerder op de websites waar de HRIS normaal wordt gehouden. De beheerder in staat zal zijn om de gegevens aan u, die zal u dan online worden verzonden. U kunt het afdrukken of bekijken op uw gemak.

De e-mails zal ook een vorm waarin u wordt gevraagd in te vullen, dat niet de naam van de persoon zal tonen bevatten. In plaats daarvan, zal zij daarin iemands voor- en achternaam, evenals het bedrijf en de locatie waar ze werken. Ook zal dit de exacte overuren die zij in die specifieke periode te bieden.

Door het gebruik van de getijden Scheme, kunnen uw medewerkers eenvoudig bijhouden van hun tijd op het werk, zonder de rotzooi van een PDS. Het is een geweldige manier om te bezuinigen op fouten en uw medewerkers effectiever. Plus, zult u geen ruimte op uw budget voor nieuwe apparatuur nodig.

.

Ook interessant

Tijdregistratie

Het is belangrijk voor de persoon aan de balie in staat zijn om erachter te komen waar hun eigen tijd wordt verspild. Sommige mensen aan de balie kan ...

Lees verder

Beheer Bezoekers

Voordat u begint met het doen van de tijdregistratie, is het belangrijk om een ​​georganiseerde workflow te hebben. Je moet in staat zijn om het opze ...

Lees verder

Opvolging Bezoekers

Het is een gratis te downloaden, dus er is geen kosten voor jou. En de tijd opname zal u vertellen hoeveel uren die je besteed aan het verkrijgen van ...

Lees verder